SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„reZigiusz” i Aleksandra Mirosław reklamują bukmachera STS

Bukmacher STS wystartował z kolejną odsłoną kampanii „Jesteś gotowy. Możesz wygrywać”. Nowymi ambasadorami zostali Remigiusz „reZigiusz” Wierzgoń oraz Aleksandra Mirosław. 

STS od 2019 roku prowadzi działania marketingowe w ramach platformy „Jesteś gotowy. Możesz wygrywać”. Komunikuje ona, że każdy kibic jest gotowy odkryć swój potencjał i wykorzystać wiedzę oraz pasję do sportu, aby poprawnie obstawić wynik i wygrać. W najnowszej odsłonie kampanii marka zmienia narrację.

Zobacz: STS sponsorem Górnika Łęczna

Influencerzy w kampanii STS

Do nowej odsłony akcji zostało zaproszonych kilku bohaterów. W pierwszej kolejności STS przedstawi historie Remigiusza „reZigiusza” Wierzgonia – jednego z najpopularniejszych polskich youtuberów – oraz Aleksandry Mirosław – mistrzyni świata i Europy we wspinaczce na czas, a także rekordzistki świata w tej konkurencji. Z opowieściami ambasadorów w formie spotów można zapoznać się na przygotowanym na potrzeby kampanii landing page’u. Ich sylwetki zostaną także wykorzystane w działaniach display.

 

-  W najnowszej kampanii postawiliśmy na spoty o charakterze testymonialowym, dzięki którym przedstawiamy odbiorcom świadectwa bohaterów. Każdy z nich zabiera nas do swojego świata i dzieli się drogą do sukcesu, która zaczęła się od tego, że byli gotowi. Te opowieści stanowią namacalny dowód, że gotowość może przybrać różne stany, ale cel zawsze jest ten sam: wygrana. To z kolei pomaga przełamywać bariery związane z obstawianiem zakładów - mówi Paweł Rabantek, chief marketing officer Grupy STS.

Zobacz: STS i Fortuna najbardziej rozpoznawalnymi bukmacherami

Komunikacja obejmuje działania w digitalu i mediach społecznościowych. Za kreację kampanii odpowiada agencja Przestrzeń, natomiast spoty zostały zrealizowane przez Szut Szut Studio, a ich reżyserami są Natalia Jakubowska i Łukasz Gronowski.

Muzykę do wszystkich spotów kampanii skomponował Janusz Walczuk, który jako ambasador marki pojawi się w kolejnej części kampanii. Jego historię o gotowości będzie można poznać 13 kwietnia.

Dołącz do dyskusji: „reZigiusz” i Aleksandra Mirosław reklamują bukmachera STS

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Testymonial
Czy oni wygrywali w zakładach bukmacherskich, czy może chodzi o odmłodzenie widowni?
0 0
odpowiedź