SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Rockowo bezkompromisowi' - kampania wizerunkowa Antyradia

Kampania wizerunkowa "Rockowo bezkompromisowi" Antyradia ma na celu podkreślenie rockowego profilu stacji. Zrealizowano ją na nośnikach wielkoformatowych.

Kampania oparta jest na założeniu, że rockowy duch drzemie w każdym. Przedstawiciele trzech zawodów: businessman, policjantka i pielęgniarka ukazani zostali w swoich naturalnych środowiskach pracy. Żadna z postaci nie potrafi jednak ukryć swojej drugiej, rockowej natury.

antyradio

Zdjęcia do kampanii wykonał Adam Wlazły. Kreację przygotowała agencja Fabryka Pomysłów. Media zakupił ZenithOptimedia.

Kampania jest realizowana na nośnikach wielkoformatowych: siatki, autobusy i tramwaje.

Zasięgiem pokrywa miasta, w których można słuchać Antyradia, czyli Kraków, Warszawę i Katowice. Kampanię zaplanowano na najbliższe miesiące.

Dołącz do dyskusji: 'Rockowo bezkompromisowi' - kampania wizerunkowa Antyradia

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl