SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rusza wizerunkowa kampania wody Primavera

Marka wód źródlanych Primavera, należąca do koncernu Danone i San Benedetto, od 5 maja tego roku rozpocznie ogólnopolską, wizerunkową kampanię w telewizji.

W tym celu dom mediowy MPG, który pracuje dla tego klienta, zaplanował i kupił czas reklamowo - sponsoringowy.

PRIMAVERA

Wiodącymi stacjami w kampanii będą TVP oraz Polsat.
Piętnasto- i trzydziestosekundowe spoty będą emitowane przez ponad trzy miesiące, natomiast ośmiosekundowy sponsoring pojawi się przed serialem "Pierwsza miłość" oraz prognoza pogody we wspólnym paśmie TVP2 i TVP3.

Kreację do tej kampanii przygotowała, współpracująca z firmą Polska Woda, agencja "b&j".

Dołącz do dyskusji: Rusza wizerunkowa kampania wody Primavera

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl