SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ruszyła kampania wizerunkowa Netii

Celem nowej kampanii, przygotowanej i zrealizowanej przez Scholz & Friends Warszawa, jest utrwalenie wizerunku Netii jako preferowanego przez klientów biznesowych dostawcy innowacyjnych rozwiązań telekomunikacyjnych.

Kampania opiera się na motywie lustra, w którym odbija się lepsza, bardziej nowoczesna rzeczywistość. Jest to odzwierciedleniem długookresowego pozycjonowania Netii, jako firmy stanowiącej lepszą perspektywę dla biznesu.

 

Media zostały zaplanowane i kupione przez dom mediowy Mediaedge:cia.

W kampanii zostały użyte media o zasięgu ogólnopolskim: telewizja (stacje ogólnopolskie i kanały tematyczne), prasa (dzienniki ogólnopolskie, tygodniki opinii, miesięczniki dla biznesu), outdoor w głównych miastach Polski oraz internet (portale horyzontalne i wortale dla klientów biznesowych).

Dołącz do dyskusji: Ruszyła kampania wizerunkowa Netii

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl