SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ruszyło Centrum Bankowości Prywatnej PKO BP

PKO Bank Polski otworzył w centrum Warszawy swoje pierwsze Centrum Bankowości Prywatnej, przeznaczone dla najzamożniejszych klientów. Projekt wnętrz przygotowało studio Robert Majkut Design.

Centrum Bankowości Prywatnej rozpoczęło działalność w lokalizacji w Śródmieściu Warszawy. Placówka dedykowana jest najzamożniejszym klientom banku i ma im zapewnić kompleksową obsługę i opiekę wykwalifikowanych doradców finansowych, połączoną z najwyższą jakością świadczonych usług.

W pierwszej kolejności do skorzystania z usług centrum zostaną zaproszeni klienci dysponujący aktywami finansowymi w wysokości co najmniej 1 mln zł. Sposób i formuła obsługi zamożnych klientów będzie zależała od preferencji samego klienta. Klient może być obsługiwany wyłącznie w placówce Centrum Bankowości Prywatnej, jak również utrzymać dotychczasową relację ze swoim doradcą w zwykłym oddziale. W drugim przypadku klient w oddziale banku będzie obsługiwany od strony operacyjnej, natomiast u doradcy finansowego będzie mógł skorzystać z produktów inwestycyjnych i oszczędnościowych niedostępnych w sieci detalicznej. Nowy model zakłada również możliwość obsługi klientów poza bankiem - na życzenie klienta doradca odwiedzi go np. w domu lub w biurze.




W ramach oferty produktowej dla najzamożniejszych klientów dostępne są wszystkie produkty bankowe, skarbowe oraz inwestycyjne oferowane przez PKO TFI i Dom Maklerski PKO Banku Polskiego. PKO BP zapowiada, że w najbliższym czasie zaoferuje dedykowane wyłącznie klientom bankowości prywatnej zagraniczne fundusze inwestycyjne oraz szyte na miarę produkty strukturyzowane. Poza specjalną ofertą produktową klienci będą mogli skorzystać z usług concierge.

W przyszłym roku planowane jest otwarcie Centrów Bankowości Prywatnej w kolejnych miastach, m.in. w Gdańsku.


Projekt wnętrz Centrum Bankowości Prywatnej został przygotowany przez studio Robert Majkut Design. Punktem wyjścia dla projektu była opracowana przez White Cat Studio identyfikacja wizualna, przede wszystkim logotyp PKO BP oraz jego kolorystyka w wersji dla bankowości prywatnej - czerń, biel i złoto, tworząca zestaw barw bazowych dla tego wnętrza. Inspiracją były również pozostałe elementy graficzne, w tym dekoracyjny motyw siatki złożonej z sinusoidalnych linii.

Korporacyjne kolory bankowości prywatnej PKO Banku Polskiego – czerń, biel i złoto – zostały dopełnione dodatkowo o odcienie szarości. Barwy identyfikacyjne pojawiają się we wnętrzu w zróżnicowanych proporcjach i w rozmaitym natężeniu. W strefie obsługi klienta dominuje połączenie czerni i złota jedynie przełamane bielą, natomiast w części przeznaczonej dla pracowników banku naczelną barwą jest biel. W gabinetach spotkań dominuje ciepły złoty odcień ścian.

Oddział Banku jest wyraźnie podzielony na dwa obszary funkcjonalne - obsługi klienta i back-office. Strefę obsługi klienta otwiera recepcja, która jest bezpośrednio połączona z lounge-roomem, pełniącym również rolę poczekalni dla klientów. Oba te pomieszczenia stanowią otwartą całość i utrzymane są w ciemnej kolorystyce. Z recepcji przechodzi się do gabinetów spotkań oraz sali konferencyjnej i biura dyrektora placówki. W strefie back-office stworzono miejsce pracy oraz zaplecze dla pracowników. Postawiono na rozwiązanie biura typu open-space, a otwartość i przestronność podkreślono dodatkowo stonowaną kolorystyką i przeszkleniami.

Dobór materiałów wykończeniowych podyktowany był całościową koncepcją stworzenia wnętrza banku. Część wyposażenia oraz materiałów wykończeniowych została zaprojektowana i wyprodukowana specjalnie do tego wnętrza. Owalna lada recepcyjna, stoły w gabinetach spotkań, kolumny czy dedykowane wzory wykładzin oraz wykończenie sufitów i ścian stanowią elementy autorskiej koncepcji. Pozostałe meble i oświetlenie zostały dobrane, by dopełniać tę całość, nadając wnętrzu indywidualny charakter. W licznych odmianach obecny jest tu dekoracyjny leitmotiv delikatnej siatki. Powtarza się on w przekształconej formie jako wzór linii na wykładzinach i sufitach, jako wypiaskowanie na szklanych ścianach, jako motyw tapicerski okładzin ściennych, czy w transkrypcji wzoru w geometrię form kolumn konstrukcyjnych. Przykładem jego rozwinięcia jest też dekoracyjna ściana wizerunkowa za ladą recepcyjną – płaskorzeźba złożona z wypukłych złotych rombów.

Dołącz do dyskusji: Ruszyło Centrum Bankowości Prywatnej PKO BP

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
klikus
Wygląda jak burdel. A burdel w PKO to akurat mają niezły.
0 0
odpowiedź
User
klient
Panie Robercie, projekt przypomina mi Multikino w Złotych Tarasach, design również pana autorstwa :)
0 0
odpowiedź