SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Saatchi&Saatchi, Grey, Walk i FCB Warsaw z nagrodami na festiwalu Eurobest

Sześć nagród zdobyły cztery polskie agencje reklamowe w tegorocznym konkursie reklamowym Eurobest Festival of Creatives 2016 w Rzymie. Statuetki otrzymały agencje Saatchi&Saatchi Poland, Grey Worldwide Warsaw, Walk i FCB Warsaw.

Zwycięzcy konkursu Eurobest Festival of Creatives 2016 odebrali statuetki w miniony piątek w Rzymie. Zgłoszone projekty oceniało jury składające się z 116 osób z całej Europy. Agencje z Polski w tym roku znalazły się na siedmiu  listach wśród nominowanych, a finalnie otrzymały sześć nagród.

Saatchi&Saatchi Poland dostała dwie różne nagrody za kampanię „Thermoscanner” realizowaną dla GlaxoSmithKline Consumer Healthcare – srebro w kategorii Healthcare i brąz w kategorii Outdoor za pracę „Thermoscanner” dla GSK.

Agencję Grey Worldwide Warsaw nagrodzono brązem w kategorii Outdoor za pracę „Kallax Real Timer” dla IKEA. Z kolei agencja Walk Warsaw odebrała dwie statuetki za akcję „Nie chcę być strażakiem” dla Fundacji Integracja -  srebro w kategorii PR / Public Affairs & Lobbying oraz brąz w kategorii PR / Charities, Public Health & Safety, Public Awareness Messages.

FCB Warsaw zaś doceniono brązem w kategorii PR za kampanię „Remember” dla Muzeum Auschwitz-Birkenau.

W Polsce przedstawicielem Eurobest jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

Dołącz do dyskusji: Saatchi&Saatchi, Grey, Walk i FCB Warsaw z nagrodami na festiwalu Eurobest

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl