SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Serwisy sportowe straciły 20 proc. odsłon. WP SportoweFakty przed Onet Sport, w dół strony „Przeglądu Sportowego” i TVP Sport

W marcu dziewięć czołowych serwisów sportowych zanotowało o 7,2 proc. użytkowników i 20,9 proc. odsłon mniej niż rok wcześniej. Liderem są niezmiennie WP SportoweFakty wyprzedzające Onet Sport i Sport.pl. Duże spadki odwiedzalności zanotowały witryny „Przeglądu Sportowego” i TVP Sport, a mocno w górę poszły wyniki sekcji sportowej SE.pl i Meczyki.pl.

Dział Sportowy WP.pl, działający pod marką WP SportoweFakty, w marcu br. odwiedziło 6,84 mln użytkowników, czyli 23,9 proc. wszystkich internautów w naszym kraju. Wykonali tam 154,07 mln odsłon, na każdego przypadło średnio 22,5 - pokazują dane z badania Gemius/PBI opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

WP SportoweFakty są liderem we wszystkich tych statystykach. Największą przewagę ma w liczbie odsłon, zanotowała ich więcej niż zajmujące kolejne miejsca sekcja sportowa Onetu (Ringier Axel Springer Polska) i Sport.pl (Agora) łącznie. Ten pierwszy serwis miał 5,54 mln odwiedzających i 72,22 mln odsłon, a drugi - 4,39 mln użytkowników i 56,2 mln odsłon.

W dziale sportowym Interii 2,62 mln internautów wykonało 30,49 mln odsłon, a na Meczyki.pl 1,2 mln użytkowników wygenerowało 24,89 mln odsłon. Z kolei ZeStadionu.pl, należące do firmy Iberion, wydawcy m.in. Pikio.pl, zanotowało 1,11 mln odwiedzających i 4,74 mln odsłon.

W zestawieniu są po dwa serwisy dzienników i stacji telewizyjnych. PrzegladSportowy.pl (Ringier Axel Springer Polska) miał 1,16 mln użytkowników i 10,08 mln odsłon, a dział sportowy portalu „Super Expressu” SE.pl (Grupa ZRP Media) - 1,09 mln użytkowników i 4,74 mln odsłon.

W serwisie TVP Sport 1,07 mln internautów wygenerowało 7,29 mln odsłon, a Polsatsport.pl zanotował 1,01 mln użytkowników i 7,73 mln odsłon.

Na Meczyki.pl odwiedzających wykonał średnio 20,8 odsłon. Po ponad 10 przeciętna liczba odsłon na użytkownika wyniosła też w dziale sportowym Onetu (13), na Sport.pl (12,8) i w sekcji sportowej Interii (11,6), natomiast w przypadku Zestadionu.pl było to tylko 4,3.

Dziewięć czołowych serwisów (bez Zestadionu.pl, uruchomionego w sierpniu ub.r.) w zeszłym miesiącu miało łącznie 24,91 mln użytkowników (bez współodwiedzalności) i 367,73 mln odsłon. W porównaniu z marcem ub.r. zanotowały spadek o 1,93 mln odwiedzających (7,2 proc.) i 97,09 mln odsłon (20,9 proc.).

WP SportoweFakty straciły 51,2 tys. użytkowników (0,7 proc.) i 58,54 mln odsłon (27,5 proc.), a dział sportowy Onetu - 21,3 tys. użytkowników (0,4 proc.) i 26,64 mln odsłon (26,9 proc.). Natomiast Sport.pl przy wzroście liczby odwiedzających o 522,8 tys. (13,5 proc.) zanotował spadek liczby odsłon 3,25 mln (5,5 proc.), a w dziale sportowym Interii ubyło 414,6 tys. internautów (13,7 proc.) i 8,39 mln odsłon (21,6 proc.).

Jeszcze większe spadki zanotowały witryny „Przeglądu Sportowego” i TVP Sport. Pierwsza straciła 1,49 mln użytkowników (56,3 proc.) i 11,25 mln odsłon (52,7 proc.), a druga - 903,1 tys. odwiedzających (45,8 proc.) i 6,68 mln odsłon (47,8 proc.).

Za to Meczyki.pl zyskały 184,2 tys. użytkowników (18,2 proc.) i 15,55 mln odsłon (166,7 proc.), a dział sportowy SE.pl - 198,2 tys. użytkowników (22,3 proc.) i 1,97 mln odsłon (71,1 proc.). Natomiast na Polsatsport.pl przybyło 47,6 tys. internautów (4,9 proc.) i 145 tys. odsłon (1,9 proc.).

Dołącz do dyskusji: Serwisy sportowe straciły 20 proc. odsłon. WP SportoweFakty przed Onet Sport, w dół strony „Przeglądu Sportowego” i TVP Sport

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ten
A Kanał Sportowy?
0 0
odpowiedź