SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Change Serviceplan i Media Republic ponownie dla Mlekpolu

Spółdzielnia Mleczarska „Mlekpol” w Grajewie po raz kolejny powierzyła agencjom Change Serviceplan i Media Republic (obydwie należą do Group One) realizację trwającej cały rok kampanii “Śmietana na 100%” marki Śmietan Łaciatych. Obie spółki współpracują z marką Mlekpol od 4 lat.  

Koncepcja kampanii jest kontynuacją idei “Śmietana na 100%”, pokazującej, że Łaciata jest w 100% naturalna, 100% gęsta i 100% tradycyjna.

W ramach aktywacji powstał spot promujący drugi cykl filmów Łaciatej Akademii, która dalej inspiruje kulinarnie oraz edukuje w zakresie gotowania i zastosowania kwaśnej śmietany w kuchni. W tegorocznej edycji śmietana pojawia się w kontekście wspólnego gotowania i jedzenia - podczas pikniku, grilla czy ogniska. Gospodynią Łaciatej Akademii jest Anna Marciniak, stylistka żywności i szefowa kuchni, od roku ambasadorka śmietany Łaciatej.

Sercem działań reklamowych jest serwis smietanalaciata.pl. wspierany kampanią video, bannerową, szerokimi działaniami w social mediach, dodatkowymi aktywacjami dla konsumentów oraz udziałem influencerów na Instagramie i TikToku.

 

 


Agencja Change Serviceplan odpowiada za strategię i kreację, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Republic. Spot wyprodukował dom produkcyjny Neverest Warsaw.

Dołącz do dyskusji: Change Serviceplan i Media Republic ponownie dla Mlekpolu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl