SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

So Good - gra z rozszerzoną rzeczywistością w KFC

W restauracjach KFC w Polsce ruszyła akcja, podczas której goście mają możliwość zagrać na specjalnej konsoli w grę So Good w technologii Augmented Reality. To jeden z elementów nowej wizerunkowej kampanii reklamowej KFC z wykorzystaniem nowego hasła "So Good".

Gra została zintegrowana ze stroną internetową www.sogood.kfc.pl, mechanizmem mobile SMS i fan pagem KFC na Facebooku.

W ciągu trzech tygodni trwania akcji, do 21 września, konsola odwiedzi kolejno 10 restauracji KFC w największych miastach Polski.

Na stronie www.sogood.kfc.pl można znaleźć listę restauracji, w których będzie można spróbować swoich sił w grze, a także sprawdzić ile osób do tej pory wzięło udział w zabawie. Na facebookowym fan page'e marki pojawią się zapowiedzi wizyt w kolejnych miastach, relacje oraz ciekawostki związane z akcją.

Biały robot, na którym zainstalowana jest gra So Good, dzięki wykorzystaniu technologii Augmented Reality (rozszerzonej rzeczywistości), staje się multimedialnym kioskiem. Z poziomu konsoli możliwe jest np. zaproszenie do zabawy znajomego, przez wysłanie wiadomości SMS z adresem restauracji, w której aktualnie znajduje się gra. Sama gra polega na zbieraniu do wirtualnego kubełka świeżych produktów z KFC. Kubełkiem steruje się za pomocą kubełka - taką właśnie formę ma specjalny znacznik, który należy przystawić do kamery konsoli, by rozpocząć grę. Dla najzręczniejszych przewidziane są nagrody. Autorem i producentem urządzenia jest firma ATS Display.

Gra z wykorzystaniem technologii AR jest jednym z elementów kampanii wizerunkowej KFC "Poznaj nas bliżej", w której po raz pierwszy pojawia się nowe hasło marki "So Good". Przekazem kampanii jest podkreślenie wyjątkowości serwowanych w KFC kurczaków – zawsze świeżych, przygotowywanych ręcznie przez kucharzy w każdej restauracji tuż przed podaniem.

Pomysłem na grę w restauracjach KFC przygotował zespół KFC odpowiedzialny za web marketing wspólnie z CodeMedia SA oraz agencją interaktywną Adv.pl.

Dołącz do dyskusji: So Good - gra z rozszerzoną rzeczywistością w KFC

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl