SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sony Ericsson rozpoczyna piłkarską kampanię 'Extra Man'

Rusza kampania promocyjna Sony Ericssona związana zprzyszłorocznymi mistrzostwami świata w piłce nożnej. Głównymelementem akcji pod hasłem "Extra Man" jest uruchomiony właśnieserwis internetowy.

Rozpoczęta przez Sony Ericsson kampaniazwiązana z mistrzostwami świata w piłce nożnej RPA 2010 wynika zfaktu, że kontrolowana przez firmę marka otrzymała tytułoficjalnego telefonu komórkowego tej imprezy. W ramach akcji"Extra Man" uruchomiono właśnie stronę internetowąpoświęconą temu turniejowi. Pod adresem www.sonyericsson.com/extramanznajdują się przede wszystkim multimedia: skróty meczówkwalifikacyjnych do przyszłorocznej imprezy oraz najsłynniejszemomenty z poprzednich turniejów, które można pobierać na telefonykomórkowe. Ponadto w serwisie działa wyszukiwarka WorldCupediaskupiona na tematyce piłki nożnej.

Sony Ericsson zapowiedział również, że w przyszłym rokuudostępni na swoje telefony komórkowe aplikację, dzięki którejbędzie można błyskawicznie uzyskać dostęp do wiadomości imultimediów związanych z mistrzostwami. Usługa umożliwi równieżdzielenie się przez użytkowników tymi treściami w serwisachspołecznościowych. - Chcemy wzbogacać i udoskonalać przeżyciakibiców piłkarskich jako przekaźnik opinii oraz treścimultimedialnych na światową skalę - uzasadnia StephanCroix, head of global marketing partnerships w SonyEricsson.

Dołącz do dyskusji: Sony Ericsson rozpoczyna piłkarską kampanię 'Extra Man'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl