SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

SPC House of Media promuje Turcję

Dom Mediowy SPC House of Media prowadzi kampanię reklamową Turcji na zlecenie tamtejszego Ministerstwa Kultury i Turystyki. Obejmuje ona telewizję, outdoor, prasę i internet.

Kampania w telewizji objęła telewizje m.in. National Geographic, BBC Entertainment, Canal+, Travel Channel, Tele5, AXN, Comedy Central, Ale Kino!.

W prasie reklama pojawiła się głównie w tygodnikach Polityka, Newsweek, Wprost oraz w magazynach life 'stylowych (Logo, Galmour) i podróżniczych (Voyage, National Geographic Traveller).

Od kwietnia do czerwca w ośmiu miastach Polski trwa kampania outdoorowa. Wykorzystywane są frontlighty 6x3m i 12x4 m, citylight'y i backlight na warszawskim lotnisku im. Fryderyka Chopina. W kwietniu też kampanię wystartowała kampania w największych portalach ogólnotematycznych w internecie (Wirtualna Polska, Onet, Gazeta).

SPC House of media pracowało już wcześniej dla Ministerstwa Kultury i Turystyki Turcji. Przez ostatni rok za kampanię dla Ministerstwa Kultury i Turystyki odpowiedzialny było dom mediowy MPG.

Dołącz do dyskusji: SPC House of Media promuje Turcję

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl