SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sprzedawcy bezpośredni zadowoleni ze swojej pracy

Konsultanci bezpośredni deklarują bardzo duże zadowolenie z pracy w sektorze i współpracy ze swoimi firmami - wynika z badania Homo Homini.

Większość sprzedawców bezpośrednich jest zadowolona ze współpracy z obecną firmą (86%), z czego ponad połowa ocenia tę współpracę jako zadowalającą (56%), a co trzeci ankietowany jest z niej bardzo zadowolony (30%).

Wśród czynników decydujących o wysokim poziomie zadowolenia ze współpracy ze swoją firmą znalazły się m.in. korzystne i jasne zasady współpracy, rzetelność firmy, wysoka jakość produktów, dobre kontakty ze współpracownikami oraz wsparcie merytoryczne. Duże znaczenie w budowaniu trwałych i pozytywnych relacji pomiędzy konsultantami a firmami odgrywa regularna obustronna komunikacja. Konsultanci doceniają dwustronny dialog i współodpowiedzialność za rozwój organizacji, z którą współpracują. Ponad połowa badanych (62,9%) uważa, że firma jest zainteresowana ich opinią na temat współpracy.

Większość badanych w swojej pracy wykorzystuje posiadane kwalifikacje (65,5%), a wykonywane zajęcie umożliwia im dalszy rozwój nowych kompetencji (68%). Dla 67,7% respondentów ważny jest jasno zdefiniowany cel zawodowy.

Co czwarty ankietowany nie zamierza zmieniać obecnego zajęcia związanego ze sprzedażą bezpośrednią, a ponad 23% z nich nie planuje zmieniać firmy, z którą obecnie współpracuje.

Badanie zostało przeprowadzone przez Instytut Homo Homini na zlecenie Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej (PSSB) w kwietniu 2013 r. metodą CAWI (Computer Assisted Web Interview), wśród osób pracujących w systemie sprzedaży bezpośredniej, współpracujących z firmami zrzeszonymi w PSSB. Wielkość próby: N=3892.

Dołącz do dyskusji: Sprzedawcy bezpośredni zadowoleni ze swojej pracy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl