SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Subfundusz UniAkcje Dywidendowy reklamowany jako „solidny grunt dla owocnych inwestycji”

Ruszyła kampania wprowadzonego właśnie do oferty Union Investment TFI subfunduszu UniAkcje Dywidendowy. Akcję przygotowały i realizują agencja S4 i dom mediowy Lowe Media.

Motywem głównym kampanii subfunduszu UniAkcje Dywidendowy jest drzewo, które wyda dorodne owoce tylko wtedy, gdy jest zdrowe i dobrze ukorzenione. Ma to symbolizować, że satysfakcjonujące zyski można osiągać wówczas, gdy proces inwestycyjny jest stabilny oraz ma podstawy w spółkach o solidnych fundamentach. Celem akcji jest pokazanie potencjalnym inwestorom strategii lokowania kapitału innej niż oparta wyłącznie na wzroście wycen spółek i zachęcenie do zarabiania na dywidendach poprzez subfundusz UniAkcje Dywidendowy.

Kampania rozpoczęła się 3 czerwca od etapu pre-launchowego obejmującego działania sponsoringowe w TVN CNBC. Od 10 lipca trwa właściwa odsłona akcji - w prasie (advertoriale m.in. w „Rzeczpospolitej”, tygodnikach opinii i miesięcznikach dla mężczyzn), internecie (reklamy w Bankier.pl, Money.pl, Forsal.pl, GazetaPrawna.pl, Gazeta.pl; aktywności w serwisach Facebook, LinkedIn, Goldenline i Google+) oraz radiu (konkurs w Radiu PiN).

Kreację kampanii - zaplanowanej na 4 tygodnie - przygotowała agencja S4, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Lowe Media (dawniej PanMedia Western).

Dołącz do dyskusji: Subfundusz UniAkcje Dywidendowy reklamowany jako „solidny grunt dla owocnych inwestycji”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl