SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sukces agencji Schulz

Schulz wygrał przetarg na roczną obsługę marki Ultrafastin.

Przedstawiciele koncernu Polpharma powierzyli roczną obsługę marki Ultrafastin agencji reklamowej Schulz. Pierwszym etapem współpracy będzie spot telewizyjny.

We wrześniu startuje pierwsza kampania reklamowa Ultrafastinu.. Główny składnikiem wrześniowej akcji będzie spot telewizyjny. Agencja Schulz została wybrana spośród pięciu innych agencji. Nazwa produktu jest nowa, lecz sam produkt był już dostępny na rynku pod nazwą Febrofen. Produkt kierowany jest do kobiet i mężczyzn powyżej 40 roku życia, aktywnych sportowo. Polpharma zakłada uplasowanie się Ultrafastinu w pierwszej trójce segmentu żelów przeciwbólowych. Schulz swoją kreacją chce pomóc zrealizować ten plan - podano w komunikacie.

Dołącz do dyskusji: Sukces agencji Schulz

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl