SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Suzuki Ignis wjeżdża w nowy rok

Za sprawą nowej kampanii przygotowanej przez agencję reklamową Wizard, Suzuki Ignis w sportowym stylu wjeżdża w nowy rok

Jeszcze bardziej dynamiczny, jeszcze bardziej sportowy layout jest zainspirowany zeszłorocznym ogromnym sukcesem Ignisa w rajdach JWRC i Super 1600. Projekt ukazuje bliski związek wersji przeznaczonej do sprzedaży z modelem sportowym samochodu. Hasło „Suzuki Ignis - Poruszy miasto” dodatkowo uwydatnia oryginalność Ignisa - samochodu dla osób aktywnych, które chcą się wyróżniać.

Kampania billboardowa Suzuki Ignis rozpoczęła się 17 stycznia (ok. 250 nośników w 15 aglomeracjach miejskich), a 14 stycznia ruszyła ogólnopolska kampania prasowa (12 tytułów – między innymi Auto Świat, Polityka, Wprost, Newsweek) oraz lokalne kampanie sprzedażowe.

Kreacją pierwszej w tym roku kampanii Suzuki zajęła się agencja Wizard - partner reklamowy Suzuki Motor Poland. Zakupu powierzchni reklamowej dokonał dom mediowy Pan Media Western.

Dołącz do dyskusji: Suzuki Ignis wjeżdża w nowy rok

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl