SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tętniąca życiem kuchnia promuje Canal+

Canal+ prowadzi wizerunkową kampanię reklamową pod hasłem „Kitchen”. Jej akcja dzieje się w tętniącej życiem kuchni. Za realizację działań reklamowych nadawcy odpowiada agencja BETC Paris.

Na potrzeby kampanii wyprodukowano trwający minutę film kończący się hasłem „Great channels make great TV”. Spot pokazuje dość zaskakujące sceny. Gdy kucharz rozbija nad miską jajka, to z nich zamiast żółtek wyskakują bohaterowie kreskówek znanych z produkcji emitowanych w Canal+. Tak samo dzieje się w przypadku przyrządzania innych potraw – zamiast typowych w kuchni składników pojawiają się bohaterowie różnych produkcji filmowych znanych z anteny Canal+ (np. masa piłkarzy zamiast kawioru).

- Chcieliśmy w ten sposób pokazać, że tylko z najlepszych składników, czyli najlepszego kontentu można stworzyć najlepszą telewizję, najlepszy kanał. Najlepszą analogią wydało nam się właśnie gotowanie - wyjaśnia Jean-Christophe Royer, dyrektor kreatywny.

Według twórców reklamy, spot ma pokazać, że dzięki telewizji masz wiele kanałów, ale tylko Canal+ oferuje te najlepsze.

Za kreację reklam odpowiada agencja BETC z Paryża. Produkcją zajęła się firma Partizan, postprodukcją - Royal Post.
 

Dołącz do dyskusji: Tętniąca życiem kuchnia promuje Canal+

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl