SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'To ważne...' w kampanii Inchcape Motor

Rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa Inchcape Motor, dealera samochodów BMW i Mini. Akcja pod hasłem "To ważne&" obejmuje radio, internet i outdoor.

Ruszająca właśnie wizerunkowa kampania reklamowa Inchcape Motor, dealera samochodów BMW i Mini, podkreśla, że ta firma zapewnia swoim klientom entuzjazm, pewność i pełną satysfakcję. Poszczególne layouty wykorzystywane w tej akcji opierają się na hasłach "To ważne skąd wyjeżdżasz" i "To ważne, kto zagląda pod maskę Twojego samochodu". Zwieńczeniem kampanii - zaplanowanej do końca października - będzie uroczyste otwarcie największego i najnowocześniejszego salonu BMW w Polsce, który Inchcape Motor wybudował właśnie w Warszawie.

InchcapeMotorbmw



Działania reklamowe w Warszawie i okolicach obejmują radio (Tok FM, PIN, Pogoda, Roxy, Antyradio i Wawa), internet (Moto and Man, serwisy gazeta.pl i interia.pl, TVN24.pl, Onet.pl) oraz outdoor (siatki wielkoformatowe, backlighty, ekrany LED). Kreację kampanii przygotowała agencja Banah Group, a za zakup mediów odpowiada Brand Conection.

Dołącz do dyskusji: 'To ważne...' w kampanii Inchcape Motor

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl