SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Włodzimierz Zientarski i Roman Młodkowski reklamują auta hybrydowe Toyoty dla firm (wideo)

W nowej kampanii reklamowej samochodów hybrydowych marki Toyota wspólnie z Włodzimierzem Zientarskim występuje Roman Młodkowski. Spoty są utrzymane w konwencji programu motoryzacyjnego.

Włodzimierz Zientarski i Roman Młodkowski w reklamie Toyoty Włodzimierz Zientarski i Roman Młodkowski w reklamie Toyoty

Reklamy pokazują Włodzimierza Zientarskiego i Romana Młodkowskiego jako prowadzących „AutoMagazyn dla Przedsiębiorców”.

Dziennikarze dyskutują o zaletach korzystania przez firmy z samochodów hybrydowych, podkreślając atrakcyjną ofertę Toyoty w tym zakresie. Przekonują też, że bardziej opłaca się kupić samochód nowy niż używany.

Kampania składa się z czterech spotów. Są one emitowane w telewizji (m.in. w stacjach informacyjnych) oraz internecie (m.in. na stronie Toyota-radosc.pl).

 

Na magazyn motoryzacyjny były już stylizowane wcześniejsze spoty z Włodzimierzem Zientarskim promujące auta hybrydowe Toyoty. Na początku 2015 roku Komisja Etyki Reklamy ponad dwa lata temu orzekła, że taka konwencja nie wprowadza odbiorców w błąd.

Zientarski w reklamach Toyoty występuje od czterech lat.

 

Dla Romana Młodkowskiego to pierwszy udział w dużej kampanii reklamowej. Dziennikarz od lutego 2016 roku do początku br. był dyrektorem pionu biznesu i finansów w Grupie Onet-RAS Polska. Wcześniej przez wiele lat pracował w Grupie TVN, m.in. jako gospodarz „Faktów” i magazynu „Fakty Ludzie Pieniądze” oraz szef redakcji biznesowej TVN24 i kanału TVN CNBC,

 

Dołącz do dyskusji: Włodzimierz Zientarski i Roman Młodkowski reklamują auta hybrydowe Toyoty dla firm (wideo)

16 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
cozix
No i teraz taka sytuacja. Pan Zientarski prowadzi jakiś program motoryzacyjny w jakiejś tv. I w danym materiale ma porównać 2 auta. Jakąś Toyote oraz jakiś samochód. Ogólna ocena polskich i światowych ekspertów mówi że ten "jakiś samochód" jest znacznie lepszy niż Toyota. Ciekawe co powie pan Zientarski który jest twarzą Toyoty (zakładając oczywiście że nie ma żadnego lokowania).
0 0
odpowiedź
User
Marek
Straszny upadek pana Młodkowskiego- z dyrektora i głównego prowadzącego pasma CNBC w TVNie do reklamującego samochody ...
0 0
odpowiedź
User
wow
co za zenada. dla obu panow udzial w reklamie powinien byc koncem przygody z jakimkolwiek dziennikarstwem.
0 0
odpowiedź