SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Twój plan na FUN” reklamuje Mirindę (wideo)

W telewizji, kinach, prasie i internecie ruszyła kampania reklamowa napoju Mirinda (produkowanego przez PepsiCo) pod hasłem „Twój plan na FUN”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy BBDO Warszawa, Digital One, OMD Media Direction i Questia.

Głównym elementem kampanii Mirindy jest 30-sekundowy spot pokazujący, jak dwóch młodych ogrodników po wypiciu tego napoju pomysłowo i z rozmachem radzi sobie z uciążliwym zadaniem. Reklama ma zachęcać konsumentów do realizowania najbardziej odjazdowych pomysłów, zgodnie z hasłem „Twój plan na FUN”.

W ramach akcji na facebookowym fanpage’u Mirinda Polska wkrótce ruszy konkurs, w którym będzie można zgłaszać oryginalne, zabawne pomysły na rozrywkę inspirowane tym napojem. Zabawa potrwa sześć tygodni.

- Nowa kampania pokazuje, że Mirinda to nie tylko wspaniały owocowy smak i bąbelki, ale również inspiracja do świetnej zabawy i szalonych pomysłów - komentuje Michał Szewczyk, brand manager marek Mirinda, 7UP i Mountain Dew w PepsiCo.

Działania reklamowe od początku sierpnia są prowadzone w telewizji (kanały główne i tematyczne), kinach, internecie (YouTube, serwisy VoD, portale społecznościowe) oraz prasie (pisma handlowe).

Adaptacją spotu telewizyjnego zajęła się agencja BBDO Warszawa, strategię działań w internecie opracowała agencja Digital One, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD Media Direction, a działania public relations prowadzi agencja Questia.

Dołącz do dyskusji: „Twój plan na FUN” reklamuje Mirindę (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
JaJebie
Twój plan na fun? Serio? Aaa... Kto to zrobił? Współczuje.
odpowiedź
User
jacek
Ta reklama jest żenująca. Dwój chłoptasiów o niezbyt rozgarniętym wyrazie twarzy i ten ich niby "dowcip".. Żenujący pomysł. Współczuję
odpowiedź
User
jacek
Jeszcze takie pytanie, czy autorzy tej reklamy skończyli choćby 15 lat? Bo ten dowcip taki, nazwijmy to, dziecinny
odpowiedź