SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Piwo Tyskie: "Więcej nas łączy niż dzieli" w reklamach, imiona na puszkach i butelkach (wideo)

Ruszyła nowa odsłona kampanii reklamowej piwa Tyskie (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) "Przejdźmy na Ty".  Akcję przygotowały Bardzo, Gong, Oto Film, Juice, Televisor, Zenith, Huta 19. Im. Joachima Fersengelda. 

Kampania pod hasłem „Więcej nas łączy niż dzieli" ma zachęcać Polaków do przejścia na Ty, po imieniu.

Personalizowane butelki Tyskie

Ułatwić to mają spersonalizowane butelki i puszki Tyskiego z popularnymi polskimi imionami, które są już dostępne w sklepach.

W filmie nagranym z perspektywy bohatera wydarzeń "przejście na Ty" stanowi początek relacji obcych sobie ludzi, młodszych i starszych, kobiet i mężczyzn, ludzi reprezentujących różne środowiska.

- Wprowadzając na rynek butelki i puszki z imionami chcemy symbolicznie powiedzieć i przypomnieć Polakom byśmy mówili sobie po imieniu, bądźmy siebie bliżej, rozmawiajmy niezależnie od różnic i barier. Ten jednoczący przekaz Tyskiego, właśnie teraz, w dobie podziałów społecznych, na dodatek w kontekście dystansującej nas pandemii i mediów cyfrowych jest wyjątkowo ważny i potrzebny. Cała nasza kampania będzie prowadzona właśnie z naciskiem na relacje międzyludzkie, która są tak ważne w tym trudnym dla wszystkich okresie. Takie podejście jest bliskie nam i większości Polaków, co wiemy z prowadzonych intensywnie badań rynkowych – mówi Tycjan Lewandowski, dyrektor marki Tyskie.


 
Spot promujący opakowania z imionami został wyreżyserowany przez duet Karolinę Lewicką i Tomasza Kapuścińskiego.  Produkcją zajął się dom produkcyjny Oto Film, udźwiękowieniem studio Juice, postprodukcji spotu podjął się Televisor, a nadzór nad całym procesem sprawowała agencja Bardzo.

Za działania marketingowe Tyskiego w internecie odpowiada agencja Gong, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Zenith. PR kampanii prowadzi Huta 19. Im. Joachima Fersengelda. 

Dołącz do dyskusji: Piwo Tyskie: "Więcej nas łączy niż dzieli" w reklamach, imiona na puszkach i butelkach (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
???
Co oni od dluzszego czasu dokladaja do niktorych piw, ze juz po 1-2 puszkach glowa boli jak przy nagorszym kacu?
0 0
odpowiedź
User
?!?!
Piwo?
0 0
odpowiedź