SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"U nas tak przez cały rok"

Agencja Paralotna przygotowała kolejną kampanię dla BPH TFI.

Tym razem promowane będą Otwarte Fundusze Inwestycyjne (Stabilnego Wzrostu, Aktywnego Zarządzania oraz Akcji). Kampania prowadzona jest pod hasłem "U nas tak przez cały rok".
 
Visual przedstawia kalendarz, zawieszony na ścianie, w którym w zależności od daty emisji, zmieniają się dni na kartkach kalendarza, a także same stopy zwrotu funduszu, aktualizowane przed każdą z emisji w prasie.
 
Zastosowane interaktywne, zmieniające się na projekcie elementy mają na celu wzmocnienia siły przekazu.
 
Kampania obejmuje dzienniki (Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita) oraz tygodniki opiniotwórcze (Newsweek, Polityka, Wprost, Przekrój).

        

Dołącz do dyskusji: "U nas tak przez cały rok"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl