SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Udaremniane zabawy chłopca reklamują McDonald’s (wideo)

Bohaterem najnowszego spotu reklamowego sieci fast food McDonald's jest chłopiec, który cokolwiek chce zrobić, jest powstrzymywany. Autorami kampanii, która ruszyła w Wielkiej Brytanii są Leo Burnett London i OMD.

Kampania, która ruszyła 24 lipca, obejmuje emisję dwóch wersji spotów: 40- i 60-sekundowej. Ich bohaterem jest kilkuletni chłopiec, który próbuje różnych zabaw, ale za każdym razem jest powstrzymywany przez dorosłych. Dzieje się tak do momentu, gdy staje przed drzwiami restauracji McDonald's - te otwierają się szeroko, a dziecko sięga po zestaw Happy Meal.

Spot jest częścią kampanii „Good Times”. Kreację reklam przygotowała agencja Leo Burnett London, media zaplanował i kupił dom mediowy OMD.

Dołącz do dyskusji: Udaremniane zabawy chłopca reklamują McDonald’s (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl