SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Keith Weed, szef marketingu Unilevera, przechodzi na emeryturę po 35 latach pracy

Keith Weed, obecnie globalny dyrektor ds. marketingu opuści Unilevera, w maju 2019 roku przejdzie na emeryturę. Nie wiadomo jeszcze, kto przejmie jego obowiązki.

Pracę w Unileverze Keith Weed zaczął w 1983 roku. Pełnił wiele różnych funkcji także na kierowniczych, w strukturach marketingowych firmy, był m.in. globalnym szefem marketingu dla kilku kategorii produktowych, w tym środków do pielęgnacji włosów i jamy ustnej.

W 2010 roku Weed został globalnym szefem ds. marketingu i komunikacji.

Keith Weed był inicjatorem wielu akcji, które miały na celu m.in. większą transparentność w relacjach z agencjami mediowymi.

- Spędziłem przyjemny czas w firmie, z wieloma stanowiskami w różnych krajach. W mojej obecnej roli miałem przywilej kierować jednymi z najlepszych zespołów marketingu, zrównoważonego rozwoju i komunikacji na świecie. Jako drugi pod względem wielkości reklamodawca na świecie byliśmy w stanie wykorzystać naszą skalę pod względem skuteczności i wydajności, a także byliśmy w stanie w doprowadzić do większej odpowiedzialności, przejrzystości i odpowiedzialności w branży reklamowej i cyfrowej – powiedział Weed.

Weed poinformował o odejściu z Unilevera kilka dni po tym, jak ogłoszono, że z firmy odchodzi Paul Polman, jej prezes.

Dołącz do dyskusji: Keith Weed, szef marketingu Unilevera, przechodzi na emeryturę po 35 latach pracy

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Normalny Facet
Tekst tłumaczony przez automat.
0 0
odpowiedź