SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Visa promuje karty kredytowe w prasie, internecie i na ulotkach

Rozpoczyna się prowadzona przez Visa Europe kampania informacyjno-edukacyjna na temat kart kredytowych. Obejmująca prasę, internet i ulotki promocja ma uświadomić szerokiemu gronu odbiorców zalety korzystania z tego sposobu płatności.

Kampania zachęca do używania karty kredytowej Visa zamiast gotówki, podkreślając, że to narzędzie płatnicze umożliwiające kupienie danego artykułu w momencie, gdy się go potrzebuje, natomiast zapłacenie za niego później - kiedy ma się pieniądze lub kiedy jest nam wygodnie. Dlatego też promocja w prasie i internecie wykorzystuje motyw nieoderwanych metek przyczepionych do zakupionych towarów, (np. rowerka dla dziecka, jeansów, butów czy ekspresu do kawy), co symbolizuje, że dany przedmiot jest już używamy - choć nabywca jeszcze za niego nie zapłacił. Reklamy kart kredytowych zamieszczają najpopularniejsze tytuły prasowe, m.in. Gazeta Wyborcza, Metro, Polska, Angora, Newsweek, Polityka, Wprost, Gala, Przegląd Readers Digest, Oliwia, Avanti, Auto Moto i Fakt TV.

Szerzej zalety karty kredytowej, którą warto mieć w portfelu obok karty debetowej przedstawia ulotka, przeznaczona do wykorzystania w placówkach detalicznych.

Z kolei promocja w internecie obejmuje nową sekcję o kartach kredytowych na stronie www.visa.pl, na której zwraca się uwagę, że ten sposób płacenia okazuje się najprzydatniejszy, gdy znajdujemy się w niezaplanowanej sytuacji. Rozpoczynająca się właśnie w Internecie kampania reklamowa obejmuje m.in. takie portale jak Onet, Wirtualna Polska, Interia czy TVN24, Google, Wakacje i Ceneo. Natomiast w drugim kwartale bieżącego roku Visa Europe planuje wspólnie ze Związkiem Banków Polskich uruchomić stronę internetową poświęconą w całości kartom kredytowym.

Przy planowaniu kampanii wykorzystane zostały wnioski z badania kart kredytowych przeprowadzonego w ubiegłym roku dla Visa Europe przez Instytut Pentor. Z sondażu tego wynika, że Polacy często nie odróżniają kart debetowych od kredytowych, nie znają mechanizmu funkcjonowania karty kredytowej i nie wiedzą o możliwości korzystania z jej dodatkowych funkcji, m.in. zniżek w sklepach czy programów rabatowych. Kampania ma za zadanie przełamać najpopularniejsze stereotypy, zgodnie z którymi karta kredytowa to produkt tylko dla ludzi zamożnych, niedostępny dla przeciętnego użytkownika, a jej wyrobienie wymaga skomplikowanych formalności.

Kampanię w prasie i internecie, a także ulotki do wykorzystania w punktach sprzedaży przygotowała agencja Saatchi & Saatchi, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja Mediaedge:cia. Kampanii nadano nazwę "Metki", natomiast jej główne hasła brzmią: 'Kupujesz, kiedy potrzebujesz. Płacisz, kiedy możesz' (ten przekaz skierowany jest do odbiorców zastanawiających się nad używaniem karty kredytowej) i 'Kupujesz kiedy chcesz. Płacisz, kiedy jest Ci wygodnie' (to hasło adresowane jest do osób korzystających już z tego sposobu płatności).

Kampania potrwa zarówno w prasie, jak i w internecie do połowy kwietnia.

  • Więcej informacji:
  • Visa

Dołącz do dyskusji: Visa promuje karty kredytowe w prasie, internecie i na ulotkach

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
chgdgy
zobacz także tu:

http://dobra-karta-kredytowa.blogspot.com
0 0
odpowiedź
User
bestfirm
Jestem harry i myślałem, że to wszystko na temat pustej karty bankomatowej, gdzie jest prawda. Miałem tak wiele wątpliwości, że zostałem oszukany.
Ale kilka tygodni temu postanowiłem spróbować i kontaktuję się z firmą TECH odpowiedzialną za puste bankomaty, które są (bestfirm123gmail.com). Wyjaśniłem im siebie i powiedziałem im mój problem i czego potrzebowałem. Poprosili o moje pełne dane osobowe, a także obiecali, że za trzy dni moja zaprogramowana pusta karta będzie gotowa i wysłana do mnie. Myślałem, że to żart, Trzeciego dnia otrzymałem telefon od mojej komórki i powiedziano mi, że moja pusta karta jest gotowa.
Dzisiaj, jak wam wszystkim mówię. Mogę teraz prowadzić każdy rodzaj samochodu, który chcę, a także żyję bardzo duży. Więc nie umieraj z powodu ignorancji. Bogaci stają się bogatsi.
Możesz również skontaktować się z nimi za pośrednictwem poczty e-mail: bestfirm123gmail.com
Powód przeglądu: Dobra obsługa klienta.
Lubiłem: produkty są dobre.
0 0
odpowiedź