SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dariusz Chwierut na czele marketingu firmy Wawel

Dariusz Chwierut został nowym dyrektorem marketingu w firmie Wawel produkującej słodycze. Zastąpił Monikę Kowalewską. Wawel wprowadza nową komunikację, zaczynając od odświeżenia logo swojej marki.

Dariusz Chwierut Dariusz Chwierut

Chwierut będzie odpowiedzialny za realizację strategii komunikacji, zarządzanie kategoriami produktów, sklepy firmowe i Fundację Wawel z Rodziną.

– Mam w sobie ogromny szacunek do marki Wawel, jej produktów i wartości, które oferuje już od blisko 125 lat – mówi Dariusz Chwierut. – Dzisiejszy marketing wymaga wielokanałowego podejścia i otwartej głowy. Kierowanie rozległym obszarem i marką z taką tradycją to przede wszystkim duża odpowiedzialność, ale też wyzwanie, które mnie napędza – dodaje.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Dariusz Chwierut doświadczenie zdobywał jako dyrektor kreatywny w krakowskich agencjach reklamowych i prowadząc własną działalność reklamową. W tym czasie był odpowiedzialny między innymi za komunikację wielu marek z branży FMCG, w tym: Wawel, Beskidzkie, Bakoma czy Tiger.

Na stanowisku dyrektora marketingu marki Wawel zastąpił Monikę Kowalewską, która pełniła tę funkcję od lutego 2021 r. do lutego 2022 r.

Wawel z nową strategią komunikacji

Jednym z pierwszych zadań nowego dyrektora marketingu jest wdrożenie zmian w komunikacji marki. W przyjętej strategii producent słodyczy wraca do korzeni, stawiając na swoje najmocniejsze strony i skojarzenia z marką, jakimi są: czekoladowość, jakość i królewskość.

Firma podkreśla, że znaczącą rolę w nowej strategii komunikacji marki Wawel odegra wieloletnia tradycja, wynikające z niej kompetencje producenta czekolady i wysoka jakość produktów. Dla wzmocnienia skojarzeń z czekoladową tradycją i królewską jakością nowe logo bazuje na kolorze brązowym, kojarzonym z marką i czekoladową specjalizacją producenta. Dodano także symbol królewskiej korony i datę wskazującą na początki działalności Adama Piaseckiego (1898 r.) – protoplasty firmy.

Dołącz do dyskusji: Dariusz Chwierut na czele marketingu firmy Wawel

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Hajs
Skoro to Wawel, to pewnie z 3500 zł na rękę, jeśli to menadżer :-P
odpowiedź
User
Hanys
Wawel - permanentny krakowski marketingowy chaos.
odpowiedź
User
Dziwne
Czy Wawel zapłacił 5 złotych za redesign szwagrowi? Jeśli nie, to dlaczego nie przyznają się do agencji?
odpowiedź