SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Czas na przyjemność” - historia słodyczy Wedel w jubileuszowej kampanii (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa słodyczy Wedel z okazji 170-lecia istnienia marki. Za jej obsługę reklamową odpowiadają agencje Saatchi&Saatchi, Zenith i GoldenSubmarine.

Narratorem jubileuszowego spotu Wedla jest Jan Wedel - wnuk założyciela tej firmy Karola Wedla. Krótko opowiada o jej historii, podkreślając, że przeniósł fabrykę na warszawski Kamionek, gdzie funkcjonuje do dziś.

W reklamie pookazywane są sceny z codziennego życia Polaków w różnych epokach, w których pojawiają się różne słodycze Wedla: czekolady, Ptasie Mleczko, lody i wafelki Pawełek. Jan Wedel przypomina, że w dwudziestoleciu międzywojennym symbolem marki byli zebra i chłopiec w czerwonym ubraniu, którzy ponownie w jej reklamach występowali przez kilka lat do połowy ub.r., a obecnie są widoczni na opakowaniach jej produktów.

Kampania jest realizowana pod hasłem „Czas na przyjemność od 170 lat”.

 

To kolejna kampania reklamowa Wedla w nowej konwencji kreatywnej. Cykl reklam z zebrą i chłopcem skończył się wraz po tym, jak obsługę reklamową marki straciła agencja PZL na rzecz Saatchi&Saatchi.

Pierwsza kampania Wedla przygotowana przez Saatchi&Saatchi ruszyła w październiku, promowano w niej czekoladę.

Działania marketingowe Wedla obejmują m.in. telewizję oraz internet. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith, za aktywności w internecie - agencja GoldenSubmarine, a za public relations - agencja Walk PR.

Dołącz do dyskusji: „Czas na przyjemność” - historia słodyczy Wedel w jubileuszowej kampanii (wideo)

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Wiesław
Od lat konsumenci piszą w komentarzach pod różnymi artykułami o Wedlu, że te produkty są za słodkie. Może czas uwzględnić te opinie z okazji jubileuszu?
odpowiedź
User
Polak 102
Taką mieli ładną historię a tak ją łatwo zniweczyli popierając manifestację że znakiem nzistowskiego pioruna. Stracliscie już niejednego klienta ta kampania już wam nie pomoże.
odpowiedź
User
Polak 102
Taką mieli ładną historię a tak ją łatwo zniweczyli popierając manifestację że znakiem nzistowskiego pioruna. Stracliscie już niejednego klienta ta kampania już wam nie pomoże.
odpowiedź