SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Unilever wprowadza do Carrefoura wegańskie lody Ben&Jerry

Firma Unilever wprowadza do oferty marki Ben&Jerry lody wegańskie. Ich premierę wesprze event w  Carrefour Arkadia w Warszawie.

Nowe warianty smakowe to wegańska wersja kultowego krówkowego brownie (Chocolate Fudge Brownie), słone masło orzechowe ze słodkimi ciasteczkami (Peanut Butter & Cookies) oraz lody bananowe z kawałkami toffi i orzechami włoskimi (Chunky Monkey) i dostępne będą w opakowaniach o pojemności 0,5l. Wegańskie Ben&Jerry's produkowane są na bazie mleka migdałowego oraz ze składników pozyskanych zgodnie z zasadami sprawiedliwego handlu. Pierwsze lody bez mleka i jajek pojawiły się w ofercie marki w USA w 2015 roku w odpowiedzi na petycje fanów i szybko zyskały dużą popularność. Ponadto wszystkie inne smaki są tworzone jako odpowiednie dla wegetarian - nie zawierają żelatyny, a mleko i jaja pozyskiwane są od szczęśliwych krów i kur z certyfikowanych, lokalnych hodowli.

Rynkową premierę tych smaków wesprze specjalny event, który odbędzie się 25 sierpnia w Carrefour Arkadia w Warszawie. Impreza  będzie miała charakter samplingowo-sprzedażowy - klienci odwiedzający sklep w godzinach 11-14 otrzymają darmowe porcje nowych, bezmlecznych smaków.

To także początek bliższej współpracy obu marek - od 25. sierpnia wegańskie Ben&Jerry's przez pewien czas dostępne będą ekskluzywnie w wybranych sklepach francuskiej sieci.

Marka Ben&Jerry's obecna jest w Polsce od początku 2017 roku. Jak podaje firma,  prośby o wprowadzenie wegańskich opcji lodów pojawiały się w mediach społecznościowych od samego początku. Do tej pory w sprzedaży dostępne było osiem wariantów smakowych - Caramel Chew Chew, Chocolate Fudge Brownie, Cookie Dough, Half Baked, Peanut Butter Cup, Phish Food, Strawberry Cheesecake oraz limitowana edycja Birthday Cheesecake z okazji 40. urodzin marki.

Marka lodów Ben&Jerry's była tegorocznym partnerem Parady Równości w Warszawie. Wydarzenie odbyło się 9 czerwca i stanowiło część obchodów Tygodnia Równości. Brand we współpracy z Miłość Nie Wyklucza i Fundacją Wolontariat Równości na rzecz równości małżeńskiej rozpoczął tym samym kampanię na rzecz równouprawnienia małżeństw dwu- i jednopłciowych w Polsce. Na jeden dzień (8 czerwca) Ben&Jerry's w symboliczny sposób przywróciło tęczę na plac Zbawiciela, w postaci wodno-świetlnego hologramu. Wcześniej przez parę lat tęcza była tam obecna jako kompozycja z kwiatów na metalowej konstrukcji. W 2013 roku została podpalona w czasie Marszu Niepodległości.

Dołącz do dyskusji: Unilever wprowadza do Carrefoura wegańskie lody Ben&Jerry

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl