SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wojciech Morawski: z K2 Media do Value Media

Wojciech Morawski zaczął pracę jako senior SEM specialist w domu mediowym Value Media (należącym do Group One). Wcześniej pracował m.in. w K2 Media i Groupon Polska.

W Value Media Morawski będzie odpowiadać m.in. za działania w zakresie SEM dla marek PKO, Jaguar i Ronson.

Poprzednio przez półtora roku pracował w K2 Media, pełniąc kolejno funkcje junior SEM specialist i SEM specialist. Wcześniej krótko pracował w Groupon Polska i Selsey.

Wojciech Morawski jest certyfikowanym trenerem Google AdWords i Google Analytics. Zrealizował kampanie dla takich klientów jak Nutricia, Coty, Grupa ING, Medicover, Volkswagen czy Herbapol. Specjalizuje się w kampaniach efektywnościowych oraz e-commerce, głównie w oparciu o wyszukiwarkę, remarketing i Google Merchant Center.

Dołącz do dyskusji: Wojciech Morawski: z K2 Media do Value Media

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl