Wrangler przekonuje, że "jesteśmy zwierzętami"
Rozpoczyna się właśnie kilkusezonowa kampania reklamowa marki Wrangler obejmująca całą Europę. Producent spodni na plakatach opatrzonych hasłem "Jesteśmy zwierzętami" odwołuje się do instynktów i emocji odbiorców.
W rozpoczynającej się kampanii marki Wrangler przedstawione zostają najbardziej elementarne potrzeby ludzkie, takie jak jedzenie, picie, kontakty fizyczne i przetrwanie. Koncern chce w ten sposób przypomnieć wszystkim, że mimo postępu technologicznego i cywilizacyjnego nadal bardziej niż czymkolwiek jesteśmy zwierzętami, a także podkreślić swoje instynktowne podejście do dżinsu. Wolność i wspólnota przekazywane w kampanii mają promować nowe fasony dzwonów Wrangler.
Zdjęcia do kampanii prasowo-internetowej zrealizowano w dziewiczym lesie położonym w amerykańskim stanie New Jersey. Brało w nich udział 13 modelek i modeli, których poddano rygorystycznym warunkom, żeby podczas pozowania porzucili aktorską manierę i ujawnili swoją prawdziwą zwierzęcą naturę. Obejmująca całą Europę przez trzy najbliższe sezony akcja została przygotowana i będzie zrealizowana przez francuską agencję reklamową FFL Paris, która wygrała pod koniec ubiegłego roku przetarg na zarządzanie obsługą marki Wrangler.
Kampania na szerszą skalę będzie prowadzona w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji i Włoszech, gdzie oprócz internetu i prasy obejmie outdoor. W Polsce natomiast obejmie sieć, gazety i czasopisma oraz - w formie POS-ów - sklepy odzieżowe. Większego rozmachu akcja nabierze w naszym kraju w przyszłym roku, kiedy na rynek wprowadzona zostanie pierwsza kolekcja marki Wrangler stworzona w duchu hasła "Jesteśmy zwierzętami".
Dołącz do dyskusji: Wrangler przekonuje, że "jesteśmy zwierzętami"