SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wrangler przekonuje, że "jesteśmy zwierzętami"

Rozpoczyna się właśnie kilkusezonowa kampania reklamowa marki Wrangler obejmująca całą Europę. Producent spodni na plakatach opatrzonych hasłem "Jesteśmy zwierzętami" odwołuje się do instynktów i emocji odbiorców.

W rozpoczynającej się kampanii marki Wrangler przedstawione zostają najbardziej elementarne potrzeby ludzkie, takie jak jedzenie, picie, kontakty fizyczne i przetrwanie. Koncern chce w ten sposób przypomnieć wszystkim, że mimo postępu technologicznego i cywilizacyjnego nadal bardziej niż czymkolwiek jesteśmy zwierzętami, a także podkreślić swoje instynktowne podejście do dżinsu. Wolność i wspólnota przekazywane w kampanii mają promować nowe fasony dzwonów Wrangler.

wrangler

Zdjęcia do kampanii prasowo-internetowej zrealizowano w dziewiczym lesie położonym w amerykańskim stanie New Jersey. Brało w nich udział 13 modelek i modeli, których poddano rygorystycznym warunkom, żeby podczas pozowania porzucili aktorską manierę i ujawnili swoją prawdziwą zwierzęcą naturę. Obejmująca całą Europę przez trzy najbliższe sezony akcja została przygotowana i będzie zrealizowana przez francuską agencję reklamową FFL Paris, która wygrała pod koniec ubiegłego roku przetarg na zarządzanie obsługą marki Wrangler.

Kampania na szerszą skalę będzie prowadzona w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji i Włoszech, gdzie oprócz internetu i prasy obejmie outdoor. W Polsce natomiast obejmie sieć, gazety i czasopisma oraz - w formie POS-ów - sklepy odzieżowe. Większego rozmachu akcja nabierze w naszym kraju w przyszłym roku, kiedy na rynek wprowadzona zostanie pierwsza kolekcja marki Wrangler stworzona w duchu hasła "Jesteśmy zwierzętami".

Dołącz do dyskusji: Wrangler przekonuje, że "jesteśmy zwierzętami"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl