SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wystartowała kampania wprowadzająca Oshee (wideo)

W telewizji i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa napoju izotonicznego Oshee. Akcja jest skierowana do aktywnych mieszkańców miast.

Ruszająca właśnie kampania reklamowa wprowadza na rynek napój izotoniczny Oshhe, który w trzech smakach jest dostępny w sieciach handlowych, klubach fitness i na stacjach benzynowych. Kreacja promocyjna pod hasłem "Isotonic Sports Drink" podkreśla, że pomaga on szybko regenerować siły po wysiłku fizycznym. Produkt, podobnie jak reklamująca go kampania, jest skierowany do aktywnych ludzi żyjących w miastach.

Akcja jest prowadzona w telewizji (5-, 10- i 30-sekundowe spoty TVN, TVN24, TVN Turbo, Polsacie, TVP1, TVP2, MTV, VIVA, VH1, National Geographic, Extreme Sports) oraz internecie.

Kreację kampanii telewizyjnej - zaplanowanej do końca sierpnia - przygotowała agencja Henyo Behrendt, działania w sieci prowadzi firma Benhauer, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Maxus.

  • Więcej informacji:
  • Oshee

Dołącz do dyskusji: Wystartowała kampania wprowadzająca Oshee (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl