SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tyskie "zaczepia" Oshee i Matę, internauci zachwyceni

Marka piwa Tyskie, produkowanego przez Kompanię Piwowarską opublikowała na swoim profilu na Facebooku reklamę razem z butelką napoju izotonicznego Osh33, który powstał we współpracy z raperem Mata. Internauci nie kryli zachwytu: - No i to jest przykład jak powinno robić się reklamy, w morzu marketingu klepanego na tych samych szablonach i założeniach - komentowali. - Marce Oshee dziękujemy za rozsądne podejście do tematu - odpowiada Kompania Piwowarska. 

Na profilu marki Tyskie na Facebooku pojawił się post ze słowami: “OSTRo tam Macie. Przejdźcie na Ty i tyle w temacie” zilustrowany fotografią, na której jest kufel z piwem Tyskie oraz trzymana w dłoni butelka napoju Osh33, który jest efektem współpracy marki z raperem Mata.

Post opatrzono dodatkowo słowami: “Tyski33 z sokiem malinowym”.

- Misją marki w platformie “Jesteśmy na TY” jest pokazywanie, że więcej nas łączy niż dzieli, dlatego konflikt O.S.T.R i Maty, który pojawił się ostatnio na scenie rapowej za sprawą utworu “różowe Osh33” jest dla marki naturalną przestrzenią do realizacji tej misji i do pojednawczego wezwania. Kreacja spotkała się z pozytywnym odbiorem w branży muzycznej, co jest dowodem na nośność platformy komunikacyjnej Tyskiego, które przyjmujemy z radością - przekazał w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Paweł Drubkowski, senior brand manager marki Tyskie. 
Za projekt odpowiada zespół marki oraz agencja Huta 19 Huta 19 Im. Joachima Fersengelda. Kreacja powstała we współpracy z marką Oshee.

Przypomnijmy, że w sierpniu marka napojów izotonicznych Oshee rozpoczęła współpracę z raperem Mata - w jej efekcie na sklepowe półki trafiła limitowana edycja napoju Osh33. Symbol dwóch trójek towarzyszy artyście od początku działalności - jego macierzysta ekipa nazywa się GOMBAO33 a profil na Instagramie to @33mata Prace nad produktem, designem i komunikacją trwały wspólnie z artystą i jego zespołem,

Z naszych ustaleń wynika, że reklama Tyskiego wykorzystująca wizerunek izotonika jest nawiązaniem do “starcia”, do którego doszło między Matą a raperem O.S.T.R.

W utworze „Różowe OSH33” Mata tak opisał “Ostrego”: “Dzwoni O.S.T.R. mi na iPhone. Tłumaczy dwie godziny, czemu w jego opinii k*rwą jest Żabson”, na co Żabson dopowiada: „Chyba ty”. Potem jeszcze można usłyszeć: “W ch*ju mam to no i wychodzę na balkon. Kręcą brudy na nas, jakby byli k*rwa pralką, ale franią rozj*baną. Chociaż się starają bardzo, leją wodę na podłogę i spływają za nią na dno (…). Patrzcie na tytuł dissu, stare ch*je. Jak się splujesz, gwarantuję, że twój fanbase mnie spróbuje. Z ciekawości, potem na GlamRapie się zbuntuje w złości. A ja wypromuję Oshee”.

O.S.T.R. nie pozostawił tych słów bez odpowiedzi - w trakcie koncertu w Rawiczu O.S.T.R. najpierw złapał rzuconego w jego kierunku przez kogoś z publiczności batona Snickersa, a potem powiedział: “Po tym, co dziś doszło do mojej wiadomości, to Macie by się przydał Snickers. Powinien zjeść. O mój Boże. To jest zabawne, jak typ dissuje gościa w wieku jego ojca, nie?”.

Tyskie: królowie marketingu

Post Tyskiego od razu został zauważony przez internautów. Wyświetliło go ok. 7,5 tys. osób, a ponad 200 zostawiło swój komentarz. W swoich wpisach użytkownicy nie kryli zachwytu nad taką reklamą Tyskiego: “No i to jest przykład jak powinno robić się reklamy, w morzu marketingu klepanego na tych samych szablonach i założeniach. Gra słowna i humor dla wtajemniczonych bez wykładania go na tacy odbiorcy dodatkowo plusuje Ojj tylko brać przykład brawo brawo” - skomentował jeden z użytkowników. 

Kolejny dodał: “Tyskie królowie marketingu”, a jeszcze inny napisał: “Tyskie wnioskuję o premie dla Copywritera, złoto”.

To nie pierwszy raz, gdy marka Tyskie w swojej komunikacji w social mediach odnosi się do innych marek. Niedawno odniosła się w ten sposób do reklamy piwa Łomża (Van Pur). W spocie tego brandu Adam Woronowicz w specyficzny sposób opowiada, jak promowane piwo pomaga mu w relaksie.

Mówi, że „koleżkowie po fachu chyba pozazdrościli”. - Do nich do każden jeden może na TY mawiać, no to utyskujo na braki w szacunku - ocenia, zaznaczając, że do niego wszyscy zwracają się „Pan Łomżunia”. 

- Nie no, żartowałem. Jaja sobie robię, do mnie też możecie mówić na TY. Ale do nich to Pan Łomżunia raczej nie - stwierdza.

Na reakcję piwa Tyskie nie trzeba było długo czekać. Na profilach marki w social mediach pojawiła się reklama z Piotrem Fronczewskim, który trzyma w dłoni kufel Tyskiego, lekko mruży oko, a obok niego jest pusty fotel. Na zdjęciu widnieje napis: "Przejdźmy na TY panie Łomżunia. Dla kolegów po fachu - Piotrunia".

Dołącz do dyskusji: Tyskie "zaczepia" Oshee i Matę, internauci zachwyceni

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
TV bo
Nawet w Kampusie ludzie krytykują piosenkę Mety że dziecinna i bez ładu i składu, a wy ją cytujecie z wulgaryzmami.

Przydałaby się i wam kara za wulgarny język bez ostrzeżenia.
22 2
odpowiedź
User
Lech
a Ostremu ktoś zapłacił?
13 0
odpowiedź
User
CroCro
Bełkot, ściek, szlam, chlew. Jeśli takie tematy są poruszane w "piosenkach" to jest to dno i upadek. Tyskiego nie kupuję od lat (w ogóle unikam produktów dawnej Kompanii Piwowarskiej). OSHEE kupowałem od czasu do czasu (dobrze, że sponsorują Igę), ale od momentu, gdy ich twarzą stał się Mata to dziękuję, postoję. Na mnie nie zarobią, a "gwiazdor" mojej kaski od nich nie dostanie.
15 0
odpowiedź