SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Z Banku BPH do Artegence

Tomasz Adamczyk z początkiem kwietnia objął stanowisko senior innovation managera w agencji interaktywnej Artegence. Będzie odpowiedzialny za zapewnienie klientom firmy z branży finansowej profesjonalnego wsparcia merytorycznego oraz najwyższego poziomu obsługi.

Adamczyk był ostatnio kierownikiem ds. marketingu internetowego w AXA, gdzie zajmował się marketingiem interaktywnym dla spółek Życiowej i Emerytalnej Wcześniej przez wiele lat pracował na stanowisku starszego specjalisty ds. marketingu i specjalisty ds. marketingu w Banku BPH SA, gdzie był m.in. współodpowiedzialny m.in. za prekursorski projekt wdrożenia bankowości internetowej.

Artegence jest agencją stale współpracującą z klientami z branży finansowej. Zrealizowała projekty interaktywne dla takich firm i marek jak: Allianz Direct, AXA, Bank BPH, Bank Pekao, Bank Zachodni WBK, Commercial Union, Dom Maklerski BZ WBK, Europejski Fundusz Leasingowy i Raiffeisen Bank Polska.

Dołącz do dyskusji: Z Banku BPH do Artegence

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl