SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zabawne pomyłki reklamują Snickers Crisper (wideo)

W nowej kampanii reklamowej batonów Snickers Crisper zabawne sytuacje udowadniają, że w wypadku głodnego faceta nietrudno o pomyłkę.

Nowa kampania marki Snickers Crisper składa się z dwóch półminutowych spotów. W pierwszym roznegliżowany mężczyzna jest przekonany, że ma odegrać rolę modela dla grupy artystów. Szybko jednak okazuje się, że prężąc muskuły i przybierając teatralne pozy trafił przed oblicze... zespołu chemików prowadzących swoje doświadczenia.

W drugim ze spotów młody człowiek w garniturze z dumą prezentuje swojemu rozmówcy po drugiej stronie biurka własne, nie zawsze godne publicznego pokazywania dokonania w mediach społecznościowych. Tym razem okazuje się, że spotkanie jest rozmową kwalifikacyjną o pracę, po której bohater spotu nie będzie miał zbyt wielu szans na otrzymanie wymarzonej posady.

Obie reklamy utrzymane w zabawnym tonie kończą się sugestią, że głód jest złym doradcą i w swoim zamyśle nawiązują do znanej już wcześniej kampanii Snickersa „Głodny nie jesteś sobą”.

Za obecną kampanię odpowiada agencja BBDO New York.

Dołącz do dyskusji: Zabawne pomyłki reklamują Snickers Crisper (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl