SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zmiany w ARBOmedia Polska

Nowa struktura organizacyjna domu sprzedaży mediów ARBOmedia Polska

Wraz z dniem 01.03.2005 w życie weszły zmiany organizacyjne wewnątrz ARBOmedia Polska, rozpoczęte na początku roku.

Zmiany wynikają z bardzo dynamicznego rozwoju spółki oraz ciągłego poszerzania portfolio reprezentowanych podmiotów - czytamy  w informacji prasowej.

Reorganizacja w największym stopniu objęła dział internetowy, za który odpowiedzialny został Bartosz Drozdowski awansując na stanowisko Dyrektora ds. Sprzedaży i Marketingu. Nowe funkcje objęła także Katarzyna Rucińska, awansując na stanowisko Account Manager. Ponadto dział Internet został dodatkowo wzmocniony przez Annę Żakowską i Małgorzatę Lakowską, na stanowiskach Junior Account.

Nowoutworzony etat Dyrektora ds. Zakupu objął Marcin Rupiński, natomiast jego dotychczasowe obowiązki Traffic Manager'a przejął Grzegorz Sułkowski. Dodatkowe funkcje pełni także Artur Dziubiński, który poza obsługą dotychczasowych Klientów odpowiada za realizację zaawansowanych technologicznie projektów  reklamy internetowej.

ARBOmedia postanowil wzmonic również dział "Ambient" (nośniki niekonwencjonalne), który wspólnie z działem Prasowym generuje blisko 50% obrotów spółki. Dyrektorem Sprzedaży działu  został Krzysztof Bińkowski, który pracuje w nim od początku jego istnienia, tj. od dwóch lat. Na stanowisko Sales Manager'a awansowała Iza Mysiura, obejmując tym samym kierownictwo nad kanałem sportowym. . Ponadto dział ten wzmocniony został przez Jerzego Nowaka, który został odpowiedzialny za sprzedaż nośników POS TV na stacjach benzynowych SHELL. Obowiązki kierownika Działu Prasowego od stycznia 2005 roku pełni Konrad Spoczyński.

"Przekształcenie i uporządkowanie struktury wewnętrznej ARBOmedia, awanse oraz zatrudnienie nowych pracowników jest ważnym etapem dla naszej firmy - mówi dyrektor zarządzający ARBOmedia Marcin Woźniak. - Są one dowodem wysokiej dynamiki wzrostu spółki, która umacnia swoją pozycję na rynku, poszerza ofertę oraz zyskuje zaufanie coraz szerszego grona klientów".

Dołącz do dyskusji: Zmiany w ARBOmedia Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl