SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zmiany w Zarządzie Stowarzyszenia ProMarka

14 kwietnia br. odbyło się Walne Zebranie Członków Polskiego Stowarzyszenia Wytwórców Produktów Markowych ProMarka. Członkowie Stowarzyszenia wybrali pięciu członków do zarządu i jednego do komisji rewizyjnej

Ponadto ocenili działalność ProMarki w roku 2004r. i zatwierdzili priorytety ProMarki na rok 2005.

Kadencja upłynęła Małgorzacie Skoniecznej (Pepsi-Cola), Andrzejowi Dyszyńskiemu (Heinz) i Przemysławowi Grabowskiemu (Philip Morris). Małgorzata Skonieczna (Pepsi-Cola) została wybrana przez uczestników Walnego Zebrania do zarządu na drugą kadencję. A Przemysław Grabowski (Philip Morris) został wybrany na członka Komisji Rewizyjnej.

Robert Narojek (Cadbury Wedel), Magdalena Potocka (LU Polska), Jarosław Kutelski (Masterfoods) i Piotr Kowalski (Seni - Grupa TZMO SA) zostali nowymi członkami Zarządu.

Walne Zebranie Członków pozytywnie oceniło projekty zrealizowane przez ProMarkę w minionym roku, a w szczególności zaangażowanie ProMarki w tworzenie systemu samoregulacji w reklamie - ten projekt będzie kontynuowany w 2005 roku. Za priorytety w działalności na rok 2005 uznano ochronę marek i znaków towarowych, prace nad wdrożeniem wspomnianego wyżej systemu samoregulacji rynku reklamowego, przeprowadzenie drugiej edycji kampanii edukacyjno-społecznej na rzecz produktów markowych. Ponadto Stowarzyszenie reprezentować będzie interesy producentów w Światowej Federacji Reklamodawców (WFA) i Europejskim Stowarzyszeniu Marek (AIM), wykorzystywać ich zasoby do celów kształtowania świadomości marki, jak również doświadczenia związane z regulacjami prawnymi w krajach Unii Europejskiej. W planach działalności na najbliższy rok znalazły się także: wspieranie programów skierowanych na kształtowanie świadomości marki, popularyzowanie wśród legislatorów, konsumentów, dziennikarzy i przedstawicieli instytucji publicznych oraz instytucji pozarządowych wiedzy o marce i zagrożeniach dla konsumenta związanych z występowaniem podróbek oraz produktów podobnych. A za nowy istotny priorytet uznano podejmowanie działań na rzecz konsumentów i kształtowania informacji o jakości produktów i usług oferowanych na polskim rynku - już w zeszłym roku powołano wspólnie z kilkoma organizacjami producentów różnych branż Koalicję na Rzecz Jakości.
W roku 2005 ProMarka będzie kontynuowała obraną strategię, skupiając się na szerszych grupach, związanych bezpośrednio lub pośrednio z marką.

Władze ProMarki po Walnym Zebraniu Członków z 14.04.2005r.

Zarząd:  
" Jacek Dzierwa (Procter & Gamble) Prezes  
" Robert Narojek (Cadbury Wedel) 
" Iwona Sarachman (Coca - Cola) 
" Michał Dworak (Inco - Veritas) 
" Magdalena Potocka (LU Polska) 
" Jarosław Kutelski (Masterfoods) 
" Agnieszka Wąsak (Nestle) 
" Małgorzata Skonieczna (Pepsi) 
" Piotr Kowalski (Seni - Grupa TZMO SA) 
" Izabela Sadowska (Unilever) 
 
 Biuro:
 " Aleksander Krzyżowski - Dyrektor Generalny
 " Piotr Maj - Project Manager
 " Dorota Szczerbicka - Public Relations Manager

Komisja Rewizyjna:
" Stefan Golonka (Kraft Foods)
" Przemysław Grabowski (Philip Morris)
" Marian Owerko (Uno Fresco Tradex)

Dołącz do dyskusji: Zmiany w Zarządzie Stowarzyszenia ProMarka

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl