SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

AXN rozpoczęło kampanię promocyjną nowego serialu „Znaki” (wideo)

Z początkiem października rozpoczęły się działania promocyjne wspierające premierę serialu „Znaki”, będącego najnowszą lokalną produkcją AXN. Kampania skupia się na działaniach w telewizji, internecie i prasie, ale stacja wykorzystuje również reklamy outdoorowe.

Kampania telewizyjna obejmuje 30-sekundowe spoty, wizerunkowy - promujący jesienną ramówkę AXN i produktowy - promujący serial „Znaki”. Są one emitowane na kanałach z grup Polsat i TVN.

W internecie kampania promocyjna serialu obejmuje formaty displayowe, w tym formaty wideo i reklamy na urządzeniach mobilnych. „Znaki” są promowane m.in. na takich portalach jak onet.pl, wp.pl, interia.pl, gazeta.pl, Filmweb i Wirtualnemedia.pl. Kampanię online uzupełniają działania w wyszukiwarkach.

Działania promocyjne w prasie skupiają się na obecności w TV guidach i są prowadzone w tygodnikach z grupy Bauer („Tele Tydzień” i „To&Owo”). Serial promowany jest również w tygodniku „Newsweek”.

Kampania outdoorowa to reklamy typu city light zlokalizowane w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Gdańsku, Gdyni, Sopocie, Wrocławiu i Górnośląskim Okręgu Przemysłowym.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat Polska. Za koncept kreatywny kampanii odpowiedzialna jest agencja Change Serviceplan.

Partnerami strategicznymi serialu są Skoda Polska, mPTech, Allegro, Ubisoft i Bakoma. Skoda Polska zaprezentuje w serialu swój najnowszy SUV, Kodiaq; firma mPTech pokaże wzmocnione telefony - HAMMER i modele myPhone; Allegro przedstawi atrakcyjność swojego Serwisu dla użytkowników w różnym wieku; Ubisoft ulokuje dwie ze swoich gier, Assassin’s Creed Odyssey i Rainbow Six, a Bakoma - jogurt Bakoma Men.

„Znaki” od 10 października w AXN

Akcja „Znaków” będzie toczyć się w Górach Sowich. Po latach od tego, jak w tajemniczych okolicznościach zginęła studentka i nie udało się ustalić okoliczności jej śmierci, w tej samej miejscowości dochodzi do kolejnej zbrodni. Śledztwo prowadzi komisarz Trela (w tej roli Andrzej Konopka), który, by dotrzeć do prawdy, musi przełamać zmowę milczenia panującą w miasteczku.

Serial wyprodukowany przez ATM Grupę ma być połączeniem kryminału z elementami mystery i thrillera obyczajowego. Będzie składał się z 8 odcinków, które będą emitowane w środy o godz. 22.00, począwszy od 10 października br.

Średni udział AXN w Polsce w pierwszym półroczu 2018 roku wyniósł 0,39 proc.

Dołącz do dyskusji: AXN rozpoczęło kampanię promocyjną nowego serialu „Znaki” (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Lolek
ciekawe czy mój Hammer Energy 18x9 wystąpi :P
0 0
odpowiedź