SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Życie jest chwilą. Żyj” - niepowtarzalne chwile w kampanii Pepsi (wideo)

Ruszył nowy cykl kampanii reklamowych Pepsi pokazujący niepowtarzalne momenty z życia różnych osób. W Polsce akcja jest prowadzona pod hasłem „Życie jest chwilą. Żyj”, a za jej realizację odpowiadają firmy BBDO Warszawa, OMD i Deloitte Digital.

- Koncept bazuje na niepowtarzalnych momentach. To, co zmienia nasze życie, to nie rzeczy, ale decyzje, które podejmujemy pod wpływem chwili. Z tego też względu w komunikacji pokazujemy unikalne momenty, które możemy przeżywać każdego dnia wraz z Pepsi - opisuje Ewa Małecka, junior brand manager Pepsi w Pepsi-Cola General Bottlers Poland.

Kampania jest adaptacją globalnej komunikacji zaplanowanej na cały br. Jest ona skierowana głównie do osób w wieku 16-35 lat.

Akcja reklamowa jest prowadzona od 15 stycznia w telewizji (kanały główne i tematyczne) oraz internecie (reklamy w różnych serwisach, aktywności na Facebooku i Instagramie, strona Pepsi.pl/pepsichwile).

Za przygotowanie spotu, reklam graficznych i innych materiałów wideo odpowiada agencja BBDO Warszawa, za przygotowanie treści i realizację działań w internecie - agencja Deloitte Digital, a za zakup mediów - dom mediowy OMD.

  • Więcej informacji:
  • Pepsi

Dołącz do dyskusji: „Życie jest chwilą. Żyj” - niepowtarzalne chwile w kampanii Pepsi (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pankreatywny@gmail.com
Szacun za wykorzystanie tego kultowego kawałka. Nawet z takimi "stockowymi" ujęciami reklama daje kopa :)

0 0
odpowiedź
User
Majka
Szacun za wykorzystanie tego kultowego kawałka. Nawet z takimi "stockowymi" ujęciami reklama daje kopa

Błagam, olśnij co to za kawałek, bo nie daje mi to spokoju!
0 0
odpowiedź
User
Cza
Te reklamy pepsi wielkie g.... Bez nadzeja
0 0
odpowiedź