SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

12 mln zł na kampanię społeczną „Bezpieczny przejazd” od PKP PLK

Spółka PKP Polskie Linie Kolejowe planuje przeprowadzić kampanię społeczną pod hasłem „Bezpieczny przejazd”. Przeznaczy na nią 12 mln zł netto. Właśnie ruszył przetarg na wybór agencji, która się nią zajmie.

Dołącz do dyskusji: 12 mln zł na kampanię społeczną „Bezpieczny przejazd” od PKP PLK

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
lepszy sortownik
Kampania?... a wystarczy ustanowić minimalna kare pieniężną np.50 tys,i upublicznienie wizerunku sprawcy ,a jeśli to byłby kierowca zawodowy dożywotnie zabranie prawo jazdy
odpowiedź