SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agora: rynek reklamy w Polsce spadł w III kwartale o 3 proc. "Cały czas jesteśmy w sytuacji ogromnej niepewności"

Według szacunków Agory w III kwartale 2020 roku wartość wydatków reklamowych ogółem w Polsce wyniosła około 2,1 mld zł i spadła o 3 proc. w stosunku do III kwartału 2019 roku. - Jeżeli chodzi o IV kwartał tego roku, nie chcielibyśmy się wdawać w szczegółowe prognozy, ponieważ cały czas jesteśmy w sytuacji ogromnej niepewności - ocenia Bartosz Hojka, prezes Grupy Agora.

Dołącz do dyskusji: Agora: rynek reklamy w Polsce spadł w III kwartale o 3 proc. "Cały czas jesteśmy w sytuacji ogromnej niepewności"

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Manul
Według szacunków Agory rynek reklamowy spada od zawsze.
odpowiedź