SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

AMS i Spark Foundry testują programatyczny zakup outdooru przy kampanii Blika

Ruszyła kampania reklamowa systemu płatności mobilnych Blik. Akcję, realizowaną na nośnikach cyfrowych firmy AMS, zakupiła agencja mediowa Spark Foundry w modelu programatycznym.

Dołącz do dyskusji: AMS i Spark Foundry testują programatyczny zakup outdooru przy kampanii Blika

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Harry
Doswiadczalnie zdelegalizowac na rok. Nikt nie bedzie tesknil.
odpowiedź
User
ciekawy
kiedyś widziałem ofertę programatycznego zakupu prasy. Do dziś nie wiem jak oni to technicznie robią. Nie chcieli wyjaśnić
odpowiedź
User
Cwany
kiedyś widziałem ofertę programatycznego zakupu prasy. Do dziś nie wiem jak oni to technicznie robią. Nie chcieli wyjaśnić

Może to była prasa cyfrowa ;)
odpowiedź