SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Możesz być, kim chcesz” przekonuje marka Barbie w nowej kampanii promującej kolekcję dla Biedronki

„Małomiasteczkowa” to tytuł kampanii promującej kolekcję wakacyjnych ubrań i dodatków, stworzoną przez markę lalek Barbie (Mattel) dla sieci Biedronka (Jeronimo Martins Polska). Akcję przygotowały agencje oS3, Papaya Films, OneHouse, 422post i Coollective.

Dołącz do dyskusji: „Możesz być, kim chcesz” przekonuje marka Barbie w nowej kampanii promującej kolekcję dla Biedronki

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
!!!!!
świetna reklama dla małych dziewczynek. brawo
odpowiedź
User
Kkk
Bardziej nijakiej reklamy nie widziałem, bardzo dobrze stracony budżet. Well done 😆
odpowiedź
User
avocado
Bardziej nijakiej reklamy nie widziałem, bardzo dobrze stracony budżet. Well done 😆
Czyli dla Ciebie "konkretna" reklama to lookbook w stylu Bonprixa? :D
odpowiedź