SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

BBDO Warszawa: więcej z reklam, mniej z dywidend, 6,3 mln zł zysku

Agencja reklamowa BBDO Warszawa (należy do koncernu OmnicomGroup) w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 17,1 proc. do 29,53 mln zł. Dostała niższe dywidendy od spółek zależnych, przez co jej zysk netto zmalał z 6,62 do 6,35 mln zł.

Dołącz do dyskusji: BBDO Warszawa: więcej z reklam, mniej z dywidend, 6,3 mln zł zysku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl