Dobry viral trudny do zaplanowania, powinien wywoływać śmiech z marką, a nie z niej (opinie)
Nie ma sztywnych wytycznych tworzenia virali, mogą się nimi stać zarówno wymuskane produkcje z dużymi budżetami, jak i klipy przygotowane półamatorsko lub sprawiające takie wrażenie. Dobra kampania viralowa powinna budować pozytywne emocje wokół marki, bo tworzenie treści, która będzie szeroko udostępniana, jednak głośno krytykowana, w większości przypadków, nie spełni swojej roli. Kluczowym jest zrozumienie, że odbiorca virala ma angażować i śmiać się z daną marką, nie zaś z niej - o tym, jakie powinny być kampanie viralowe mówią dla Wirtualnemedia.pl Ewa Wituszyńska, Karolina Dylik-Ostrowska, Maciej Hilt, Tomasz Mazurek, Robert Sosnowski, Michał Sławiński i Marcin Żukowski.
Dołącz do dyskusji: Dobry viral trudny do zaplanowania, powinien wywoływać śmiech z marką, a nie z niej (opinie)
"viral, który rozprzestrzenia się wśród graczy komputerowych będzie miał prawdopodobnie bardzo niewielkie przełożenie na sprzedaż luksusowych jachtów, jakie reklamuje" - odkrywcze.
" jeśli chodzi o viral wideo, to przede wszystkim warto nastawiać się na kanały Facebook, Youtube, ale również można rozważyć Twitter czy Snapchat"
Ta, snapchat, podaj dalej, tylko jak...