SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dobry viral trudny do zaplanowania, powinien wywoływać śmiech z marką, a nie z niej (opinie)

Nie ma sztywnych wytycznych tworzenia virali, mogą się nimi stać zarówno wymuskane produkcje z dużymi budżetami, jak i klipy przygotowane półamatorsko lub sprawiające takie wrażenie. Dobra kampania viralowa powinna budować pozytywne emocje wokół marki, bo tworzenie treści, która będzie szeroko udostępniana, jednak głośno krytykowana, w większości przypadków, nie spełni swojej roli. Kluczowym jest zrozumienie, że odbiorca virala ma angażować i śmiać się z daną marką, nie zaś z niej - o tym, jakie powinny być kampanie viralowe mówią dla Wirtualnemedia.pl Ewa Wituszyńska, Karolina Dylik-Ostrowska, Maciej Hilt, Tomasz Mazurek, Robert Sosnowski, Michał Sławiński i Marcin Żukowski.

Dołącz do dyskusji: Dobry viral trudny do zaplanowania, powinien wywoływać śmiech z marką, a nie z niej (opinie)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Podaj dalej snapchat
Ale bzdury.
"viral, który rozprzestrzenia się wśród graczy komputerowych będzie miał prawdopodobnie bardzo niewielkie przełożenie na sprzedaż luksusowych jachtów, jakie reklamuje" - odkrywcze.
" jeśli chodzi o viral wideo, to przede wszystkim warto nastawiać się na kanały Facebook, Youtube, ale również można rozważyć Twitter czy Snapchat"
Ta, snapchat, podaj dalej, tylko jak...
odpowiedź
User
George
Właśnie, że Snapchat jest w tym temacie mega pomocny, tylko trzeba kumać misiu...
odpowiedź
User
Moni
Snapchat jest rosnącą tubą viralową, ale to wiedza dla wtajemniczonych
odpowiedź