SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wpływy agencji Grandes Kochonos zmalały o 31 proc., w górę spółka digitalowa

Łączne wpływy trzech spółek stanowiących działalność agencji reklamowej Grandes Kochonos zmalały w ub.r. spadek o 31,1 proc. do 10,42 mln zł. Przy czym spółka digitalowa osiągnęła wzrost wpływów o 17,7 proc. do 2,13 mln zł oraz wyniku netto z 362,4 tys. zł straty do 220,4 tys. zł zysku. Wskutek epidemii wszystkie spółki musiały w ostatnich miesiącach ograniczyć działalność.

Dołącz do dyskusji: Wpływy agencji Grandes Kochonos zmalały o 31 proc., w górę spółka digitalowa

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
nazwa
Nazwa grandes kochones a patrzac na produkcje, ktore robia to kochones maja malutkie. No doslownie nic odwaznego/ciekawego.
odpowiedź
User
paparapa
Nazwa grandes kochones a patrzac na produkcje, ktore robia to kochones maja malutkie. No doslownie nic odwaznego/ciekawego.
Odważne kampanie robią wielkie nazwiska a ciekawe ci co mają poważne pieniądze. Jest kilka takich polskich agencji. Garażowym i guerilli też czasami coś się uda i mają większy fun.
odpowiedź