SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jak badać skuteczność reklamy OOH?

Prelegenci Europejskiego Kongresu Ekonomicznego w środę mówili o potrzebie stworzenia badania jednoźródłowego obejmującego również reklamę outdoorową (OOH). - Trzeba się zastanowić, czy jesteśmy w stanie porozumieć się w ramach różnych interesariuszy rynku, żeby pewien standard lokalnie wypracować, bo jeśli tego nie zrobimy, to nas zgrillują platformy cyfrowe zza wielkiej wody - mówił Marcin Grabowski, pełnomocnik zarządu GPW ds. budowy platformy DAI.

Dołącz do dyskusji: Jak badać skuteczność reklamy OOH?

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
dobrze wiedzieć
to jest to towarzystwo od ukropolu
odpowiedź