SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jak marki angażują na „polskim” Facebooku (raport z listopada)

Najwięcej fanów mają Demotywatory i Allegro, najbardziej lubiane są Serce i Rozum, a najczęściej komentowane - Radio Eska. Szczegóły aktywności polskich marek na Facebooku w raporcie catNapoleon.com i Wirtualnemedia.pl.

Dołącz do dyskusji: Jak marki angażują na „polskim” Facebooku (raport z listopada)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Uff
Ale sposób prezentacji do d....y. Dramat, szkoda, bo może jest to ciekawe opracowanie.
odpowiedź
User
hmm
Ad slajd 3.

- Wrzucanie 20 postów w 4 godziny
- Łamanie regulaminu FB poprzez przeprowadzanie konkursów z wykorzystaniem komentarzy
To tak na szybko po analizie wspomnianego fanpage.

Czy tego mają uczyć się od nich content marketerzy?
odpowiedź