SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Jak marki angażują na „polskim” Facebooku (raport z listopada)

Najwięcej fanów mają Demotywatory i Allegro, najbardziej lubiane są Serce i Rozum, a najczęściej komentowane - Radio Eska. Szczegóły aktywności polskich marek na Facebooku w raporcie catNapoleon.com i Wirtualnemedia.pl.

W listopadzie przełomem na „polskim” Facebooku było nie tylko przekroczenie przez Demotywatory poziomu miliona fanów (więcej o tym). W tym samym czasie fanpage’e Serce i Rozum oraz Radio Eska osiągnęły poziom 500 tys. użytkowników.

>>> Polskie strony na Facebooku na czele Demotywatory i Kuba Wojewódzki (infografika)

Aktywności największych polskich fanpage’y z kluczowych branż prezentuje poniższy raport (przycisk widoku pełnoekranowego w prawym dolnym rogu), przygotowany dla Wirtualnemedia.pl przez zespół catNapoleon.com. Analizą objętych jest w nim 150 największych fan page’y z 15 sektorów: e-commerce, banki, alkohol, piwo, motoryzacja, żywność, odzież/moda, kosmetyki/uroda, telekomunikacja, elektronika, prasa, radio, TV, zdrowie oraz matka i dziecko.


Social Interaction Index (SII) to autorski współczynnik ilustrujący poziom aktywności fanów danej strony, czyli liczbę publikowanych przez nich postów, komentarzy i like’ów w relacji do liczby sympatyków danego fan page’a, zakładając różne wagi dla każdego z typów aktywności (najbardziej znaczący - post, najmniej znaczący - like).

Dołącz do dyskusji: Jak marki angażują na „polskim” Facebooku (raport z listopada)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Uff
Ale sposób prezentacji do d....y. Dramat, szkoda, bo może jest to ciekawe opracowanie.
0 0
odpowiedź
User
hmm
Ad slajd 3.

- Wrzucanie 20 postów w 4 godziny
- Łamanie regulaminu FB poprzez przeprowadzanie konkursów z wykorzystaniem komentarzy
To tak na szybko po analizie wspomnianego fanpage.

Czy tego mają uczyć się od nich content marketerzy?
0 0
odpowiedź