SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Spadek przychodów najpopularniejszego w Polsce operatora satelitarnego

Eutelsat zaprezentował swoje wyniki za pierwszą połowę roku finansowego 2022-2023. Przychody operatora satelitarnego spadły o 6,1 proc. do 574 mln euro. Firma, do której należą satelity na najpopularniejszej w Polsce pozycji orbitalnej Hot Bird 13E, zamierza mocniej skupić się na usługach internetowych. Pomoże w tym fuzja z OneWeb.

Dołącz do dyskusji: Spadek przychodów najpopularniejszego w Polsce operatora satelitarnego

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Q
Niestety polscy operatorzy telewizji poszli na ilość, a nie jakość. Widzowie chcą dziś atrakcyjnych filmów/seriali/dokumentów/sportu w 4K, a nie zapchajdziury od Winnickiego w SD. Większość niby płatnych kanałów tematycznych przerywa programy reklamami. Wielu gatunków/treści popularnych np. w Netflix ze świecą szukać w tradycyjnej telewizji (np. koreańskie filmy, japońskie anime czy dobrej jakości dokumenty -> w takim Discovery zastępowane przez płytkie reality). Zamiast 200 nijakich kanałów wolałbym 20 konkretnych (bez reklam, w dobrej jakości obrazu i dźwięku).

Stąd migracja tak wielu klientów z kablówek/platform do internetowych serwisów VOD.
odpowiedź
User
pasjonat
Niestety polscy operatorzy telewizji poszli na ilość, a nie jakość. Widzowie chcą dziś atrakcyjnych filmów/seriali/dokumentów/sportu w 4K, a nie zapchajdziury od Winnickiego w SD. Większość niby płatnych kanałów tematycznych przerywa programy reklamami. Wielu gatunków/treści popularnych np. w Netflix ze świecą szukać w tradycyjnej telewizji (np. koreańskie filmy, japońskie anime czy dobrej jakości dokumenty -> w takim Discovery zastępowane przez płytkie reality). Zamiast 200 nijakich kanałów wolałbym 20 konkretnych (bez reklam, w dobrej jakości obrazu i dźwięku).

Stąd migracja tak wielu klientów z kablówek/platform do internetowych serwisów VOD.


Musieliby zlikwidować naziemną telewizję, a tak to nie przejdzie.
odpowiedź