SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

#JestNasWiecej to kampania społeczna Fundacji Orange, twarzami muzycy Afromental

Fundacja Orange rozpoczyna kampanię społeczną #jestnaswiecej, która pokazuje, że hejterzy są w mniejszości wobec kulturalnych komentujących internautów. Ambasadorami akcji są Tomson i Baron z zespołu Afromental.

Dołącz do dyskusji: #JestNasWiecej to kampania społeczna Fundacji Orange, twarzami muzycy Afromental

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
myśleć
najpierw definicja "hejtu", a potem możemy o nim rozmawiać
odpowiedź
User
afromental
też mi twarze,...
odpowiedź
User
ech
szkoda, że pomysł Pumy sprzed dwóch lat
odpowiedź