SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Lech rusza z nową edycją muzycznego quizu. Jurek Owsiak autorem projektu jednej z puszek

Piwo Lech Premium (Kompania Piwowarska) rusza z ogólnopolską akcją konsumencką „Lechendom z muzyką do twarzy”. W jej ramach oferuje dwa wzory kolekcjonerskich puszek oraz quiz muzyczny, w którym do wygrania jest 18 tys. koszulek z grafikami młodych artystów. Autorem projektu jednej z puszek jest Jurek Owsiak.

Dołącz do dyskusji: Lech rusza z nową edycją muzycznego quizu. Jurek Owsiak autorem projektu jednej z puszek

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl